NIGHT OFF

Att det alltid är lika underbart att prata i telefon med mamma, hon får mig att bli lycklig. Jag har verkligen världens bästa mamma, utan tvekan!
Nu har jag slutat, kokar potatis som jag snart ska äta, och runt 8 ska jag ut på en joggingrunda igen. Förbereder mig på att det blir jobbigare idag än i måndags, med tanke på träningsvärken, haha.
Idag fick jag föresten höra av en annan, äldre nanny på lekparken, att jag som ut att vara 17 år, haha. Tackar man eller blir man irriterad? Jag tackade, ganska najs och se ung ut ^^
ja nu potatis, senare joggingtur, kvällen ser ganska lugn ut. Bio med finaste flickorna imorgon, Eclipse och jag är så förväntansfull, ni anar inte!

Puss


Kommentarer
Postat av: caroline

nej absolut inte:)

2010-06-29 @ 23:37:41
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0