NU HAR JAG BESTÄMT MIG!

Det blir Boston med tjejerna på midsommar, det kändes rätt och vi kommer ha riktigt kul. Imorgon ska jag möta upp Cecilia inne i stan runt halv 3, jag ska shoppa & hon ska visa mig vart alla bra butiker finns!
Blev ingen runda inne i cambridge idag, jag är supertrött och ska lägga mig nu (notera att klockan är 20:48 här). Jag har haft en toppendag idag, bbarnen sov till 7:15 (dem vaknar 05:45 i vanliga fall), vi åt frukost, var ute och lekte en timme och sen var det dags för förmiddagsnappen. Då passade jag på att vila mig fram tills barnen vaknade vid kvart i tolv, lunchen bestod av rösti och köttbullar, dem älskade det! Vi lekte, dansade och sjöng fram till halv 3 sen var det dags för eftermiddagsnapp, värdpappan kom hem vid 4 och då tog han med barnen en runda ut i vagnen. Under tiden dem var borta tvättade jag och vek tvätten som var tvättad, plockade in & ur diskmaskinen och började med barnens dinner. När dem kom hem vid halv 6 åt barnen, sen var det lek tills halv sju och efter det bad. Kvällsflaskan var efterlängtad och både A & V satt så nöjda i sina highchairs och protesterade inte en enda gång när jag skulle lägga dem. Awesom dag fast den vart lite upp&tner.

Kommentarer
Postat av: hannah

åååh tack så jätte mycket, och desamma syster! man tar det nästan som en självklarhet att du ska va i halmstad i helgen haha känns konstigt nu när jag läste att du skulle va i boston.. :( Jag saknar dig också super mycket sis! <3333

2010-06-23 @ 16:04:27
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0