"SOMMAREN I CITY 1990, KOMMER DU IHÅG MIG?"

Lyssnar på "svensk sommar" på spotify, massa låtar jag tycker jättemycket om och som gör mig nostalgisk.

Igår pratade jag föresten med pappa, emmy & stina. Jag var helt lycklig hela dagen efter det, gud vad jag saknar mina små syskon! Och jag saknar burseryd över huvudtaget, förra sommaren bodde jag där ute. Helt undebart, jag kanske är en lantbrud trots allt, haha. Jag trivs i alla fall där ute, och ska försöka få sommarjobb där nästa sommar när jag kommer hem. Så då får jag bo hos pappa igen (om det är okej för honom vill säga :P ), me love!

Jag blev precis skitbesviken, det stannade en USPbil utanför (dem levererar paket), så jag trodde såklart dem hade med sig mitt som mamma skickat. Men nejdå, klart att dem inte hade. Hoppas det kommer på måndag!

Kommentarer
Postat av: anna

Sånt som dom skickar på posten kommer med POSTEN. Inte UPS. Kommer alltid typ exakt en vecka efter att det blivit skickat från sverige.

2010-06-25 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0