SÖNDAG & JAG VET SOM VANLIGT INTE VART JAG SKA :P

Festen igår var väl helt okej, ganska lam, grannarna klagade och polisen kom dit så det var bara att gå hem. Åkte föresten T-banan in till Park street och mötta upp Cecilia & Anna, det gick toppenbra! Enkelt och hitta faktiskt, trots att jág kände mig lite smått förvirrad.
Var hemma runt halv 3, somnade direkt och vaknade av alarmet idag kl 8. Jag ska på LCCmöte (möte man har varje månad ihop med andra au pairer från samma område). Jag får dock inte tag i någon som ska gå på mötet, och jag har ingen aning om vart jag ska eller hur jag tar mig dit, haha. Som vanligt, jag hatar seriöst det här.
Hoppas min värdfamilj kommer hem snart så jag kan fråga dem, vet inte riktigt vart dem har tagit vägen.
Tror cecilia tog någon bild igår som jag ska be att hon skickar när hon är inne på msn.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

men ring din LCC?

2010-06-13 @ 15:48:48
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: hannah

Det var så lite så :) hihi okej, tyckte den var lite söt den klänningen haha :) Det verkar som att du har det bra i boston? :) Älskar dig <3

2010-06-13 @ 16:31:09
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas du hittade rätt.Och att mötet var

bra.Puss på dig

2010-06-13 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0