SUNNY DAY



MITT NYA FINA PÅSLAKAN från IKEA som familjen köpte och jag valde. Löv! Ser ni att Kian och Lova ligger och sover? Jag kan konstigt nog inte sova utan att ha deras huvuden mot min haka, haha, fjantidé..
Underbar dag idag, vädret har vart på topp hela dagen. Barnen lekte suveränt bra när vi var på lekparken.
Efter deras morgonnap var vi i en annan lekpark, med massa saker som sprutar vatten, the kids loved it. Dyngsura barn är tydligen lyckliga barn, tur att vi hade med oss extra kläder. Tid för au pairen att sola fanns också, eller ja i samband med lek såklart! haha.
Nu ska jag köpa min favoritglass, Hägen Dazz (vanilj), mums. Vid sju kommer min LCC hit som sagt och ska prata med mig och familjen, hoppas det går bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket härligt påslakan, blev glad när jag såg det.

2010-06-16 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0