TISDAG

Hejsan!
Idag bestämde sig mina bebisar för att vakna 04.30 första gången, flaskan dög och sen sov dem till kl 6 då min hostmum tog upp dem, jag sov till halv sju. Gick upp, åt frukost och borstade tänderna, sen fick barnen frukost, blev påklädda och nerpackade i tvillingvagnen. Vi var i parken på morgonen, barnen blev dyngsura, lekte, snubblade, bråkade, skrattade, åt snacks, ja allt möjligt. Bestämde mig för att gå ett varv runt, eh, the block på engelska, kvarteret ja. Och när vi kom hem vid tio hade båda barnen tvärslocknat i vagnen, tyckte väl det var tyst sista biten! Så ner med barnen i varsin säng, och nu sitter jag här. Hoppas dem sover till halv ett ändå, tolv minst! Dem borde vara supertrötta efter att ha vaknat så tidigt, i och för sig slutar dem aldrig förvåna mig. Hoppas i alla fall dem sover eftermiddag idag, så jag kan prata en snabbis med mamma.
Eller ska se om hon hinner ringa nu.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vi hörs ikväll. kram

2010-06-29 @ 19:24:40
Postat av: hannah

hihi tack! :D jaaa jag saknar dig också syster :( <3

2010-06-29 @ 22:52:29
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0