TOO LATE

Godkväll, eller snarare Godnatt.
Tvekade ganska länge innan jag bestämde mig för att gå på kareokekvällen, jag kunde trots allt gå hem om det var tråkigt. Jag är sjukt glad att jag gick dit, det är så grymt kul och träffa nytt folk. Både au pairer och andra som bor häromkring. Man kommer bara närmre alla för varje gång man ses, awsome.

Kan nämna att jag log mig igenom hela samtalet med amar (som ifs bara varade i ca 4 minuter), men jag är uberglad över att han ringde, det gjorde hela min vecka.
Imorgon börjar jag jobba kl 7 som vanligt, jobb till 5 och sen ska vi ha familjemöte med min LCC, fun!

Sov gott !

Kommentarer
Postat av: amar

haha, du var lite fnissig, me likey <3

2010-06-15 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0