A NIGHT AT DADDYS PLACE



Jag var hemma hos pappa ikväll, och det var jättemysigt. Dem hade lagat god mat och jag fick superduperfina presenter. En kassbok, 100 dollar och en berlock till mitt Tomas Sabo armband i form av en rosa klacksko. Jag insåg verkligen att jag inte kommer få träffa min underbara familj på ett helt år. Riktigt kände efter hur det kändes att krama syskonen och pappa. Så jag kan minnas det när allt känns jobbigt och fel, tror att man mår bra av att tänka på sånna minnen då.
Ikväll har jag också gjort mitt hår en nyans ljusare, det blev jättebra! Om två sekunder ska jag sova, väntar på att Amar ska ringa och säag godnatt. Imorgon blir det kort jobbdag och sen fika med Bea. Senare ska jag städa mitt rum ordentligt och baka muffins om jag hinner.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0