AMBASSADEN & HALMSTAD

Jag har knappt varit hemma sen i onsdags, åkte till sthlm i torsdags. Och på fredagen var jag på ambassaden, träffade världens underbaraste brudar. Ett stort plus var vädret, vi satt ute och åt glass vid vattnet, och sen var vi på CC.s kontor för lite information (helt onödigt enligt mig). Åkte hem direkt efter mötet, och då åkte jag nästan direkt hem till min kärlek. Shit vad man kan sakna någon, myskväll med film och chips. I lördags åkte vi ner till halmstad, gick på stan, åt glass och på kvällen var på bio. Min helg har varit helt underbar, och nu börjar man verkligen räkna dagarna tills det bär av.
Ska redigera lite bilder från helgen, så dem kommer nog ut här snart!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja verkligen bara 9 dagar nu! tack för en trevlig dag i fredags...Syns snart!

2010-05-23 @ 14:42:48
URL: http://mickamelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0