EVEN MORE NERVOUS TODAY

Hej, eller ja godmorgon för min del.
Idag är det 23 dagar kvar tills jag åker, som ni ser här till höger i menyn. Jag har spenderat min helg hos amar, vi var på a6 igår för att förnya min garderob, till min stora besvikelse hittade jag nästan ingenting. Blev en konfirmationspresent till amanda, sen inte mycket mer.
Sitter just nu och tittar på filmen som madde lade in på sin blogg på barnen. Längtar tills jag åker!
Jag känner hela tiden den där nervositeten i magen, börjar känna att den stör mig lite ibland, det gör ont på ett obehagligt sätt. Fyllde i visumansökan i fredags, jag är så sjukt rädd för att något ska ha blivit fel. Tänk om dem nekar mig visum? Vet att det ska mycket till för att det ska ske, men ändå. Tror fler känner såhär, jag är rädd för att inte kommer iväg.

Nu ska jag umgås med min släkt som är på besök, behöver tänka på något annat så jag slipper känna nervositeten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0