HEJ!

Godkväll.
Skrev precis ett långt inlägg om hur min dag sett ut. Nu tappade jag suget när allt försvann, har iaf jobbat, mött upp Bea för en fika, hämtat ut mitt pass/visum och fikat med min fina pojkvän. Dessutom har jag hunnit med att ringa och skälla ut lönekontoret för att dem envisas med att antingen ge mig för lite eller för mycket i lön, men det löste sig & jag är supernöjd. Imorgon ska jag och mr underbar åka till Ullared och köpa ny mobil och en extern hårddisk till mig. Känns skönt, att ha bilderna säkra om datorn pajjar.
Nu ska jag dejta min kudde, kan vara bra och få mer än 5 timmars sömn någon natt.
Godnatt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Tiniusmagnhild

Excellent site.

2011-03-22 @ 21:12:48
URL: http://tiniusmagnhild.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0