I JUST HAD TO

Jag behöver få skriva detta.


Det känns så sjukt jävla bra.
Och samtidigt gör det så jävla ont.
Ibland anser jag att läget hade varit bättre om vi hatat varandra.
Avskedet hade varit så mycket lättare, allt hade varit så mycket bättre.
Men smärtan då är värd allt vi har varit med om.
Den är värd att få vakna med dig en regnig morgon och ändå se solsken.
Den är värd att vakna mitt i natten och känna dina andetag i nacken.
Den är värd våran kärlek, dina pirriga kyssar, dina mysiga kramar, ditt fina leende,
ditt underbara skratt, dina glittrande ögon.
Din förmåga att få mig att le och känna trygghet när jag helst vill bryta ihop och tappa allt.
Det vi haft, det kommer slå allt annat jag någonsin kommer vara med om.
Och jag kan bara hoppas att vi om ett år ses, och hittar tillbaks till varandra.
Du vet, att min största rädsla är att någon ska ta min plats i ditt hjärta.
Din plats i mitt hjärta är säker, den kommer du alltid att ha.
Jag älskar dig nu & för alltid.

Kommentarer
Postat av: marie

;( ♥

2010-05-17 @ 22:31:38
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0