IF YOU KNOW HOW LONELY MY LIFE HAS BEEN

Godmorgon!
Jag vaknade riktigt utvilad för en gångs skull, trots att jag somnade sent. Men konstigt nog spelar timmen när man börjar mellan 8 och 9 stor roll, jag var garanterat tröttare igår.
Idag hoppas jag på att mitt visum kommer och att jag får mail från cc om vilka som åker samma datum som mig. Kul och se även om man vet några stycken redan! Ikväll ska jag åka hem till pappa och umgås, känns underbart!
Och om en vecka exakt är jag på väg till NY, HOW LOVELY?! Jag måste nog börja packa, som jag sagt nu varje dag i en vecka redan.
Oops, nu måste jag dra mig till jobbet! Ha en bra tisdag :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Hello! Vet inte om jag skrivit till dig förrut? Hittade bloggen på nå vis för ett tag sedan.. Jag är aupair utanför Boston med, Chestnut Hill/Newton typ 15 min från downtown :) Vars ska du bo? Jag har tvilligar som är tre år och en bebis som är snart 10 månader. Här finns jättemycket svenskar och massor av aupairer i allmänhet så det är toppen!

2010-05-25 @ 20:51:37
URL: http://mallat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0