NERVOSITET

Jag är nervös, nervös för det mesta nu för tiden. Dessutom verkar det inte som att någon mer än jag ska flyga från Landvetter 1 Juni. Alla åker från Arlanda, och visst vi möter upp arlandaplanet på frankfurt. Men jag vill ha någon att hitta med på flygplatsen i frankfurt, håller alla tummar för att Patrik (en kompis gamla klasskompis) åker den 1 nu. För i så fall åker han från Landvetter, då slipper jag irra runt själv på flygplatsen.
Nu har jag fått skriva av mig lite, idag tänkte jag ta foto till visumet. Men först ska jag jobba några timmar!

Kommentarer
Postat av: marie

snart är det dags, jag är så avis. vill också åka nunununu! :( Men det kommer gå bra!

2010-05-04 @ 10:21:09
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0