ONE DAY LEFT

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, idag blir min sista dag i sverige på över ett helt år. Vill ni veta hur det känns i min mage nu?! Som om 3000000 fjärilar tagit sig in och tävlar i att göra loopings. Jag packade det mesta igår, men har fortfarande lite kvar och fixa idag. Har inte bestämt vilka skor jag ska ha med mig än.
Nu sitter jag hos amar, ska fixa mig och sen dra en runda i centrum. Sen hem till amandas familj och säga hej då!
Helgen var föresten toppenbra, ska försöka hinna med att lägga ut några bilder i eftermiddag. I eftermiddag ska vi dessutom ha lite avskedskalas för släkten och sen sover amar hos mig, underbart!
Nu ska jag gå, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: marie

Herregud vad galet... har jag sagt att jag längtar som fan tills jag kommer? :)

2010-05-31 @ 10:47:52
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Lollo

it's time it's time it's time! :D (alice in new moon)

2010-05-31 @ 13:45:08
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0