TORSDAG, I THINK THE DAY IS RED ^^

Godmorgon, jag vaknade för sådär 2 minuter sen. Vaknade halv 4 inatt och sen var det kört, kunde inte somna om fören runt halv sex. Ja, min man kommer nu tro att jag blivit bortförd av aliens, men du, jag såg inte ugglan! Kanske att jag ser den inatt ^^ haha. Nu ska jag tvätta håret, sen baka en kladdkaka åt mamma och efter det ska jag hem till amanda för att tillbringa natten där, underbart. Imorgon kommer amar hem, också en sak som är underbart. På lördag är det amandas konfa, tror jag är mer pepp på det än vad hon är, förstår inte hur min kära bästa-vän-lillasyster-på-låtsas brud blivit så stor ;) Puss på dig gumman!

NU, DUSCHEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0