VISUMET

ÄNTLIGEN, färdig med ansökan. Och den här gången gjorde jag allt rätt (förhoppningsvis) haha. Hoppas inte jag har glömt något viktigt papper man måste ha med sig. Ska upp till banken på måndag och betala plus be dem skriva ut kontoutdrag, vilket man tydligen måste ha med sig ><
Och idag är det bara 18 dagar kvar tills jag åker, vill ni veta att jag är asballanervös? Guud, jag ska verkligen iväg, seriöst jag är så pass trög att jag fortfarande har svårt att förstå det!
Nu ska jag byta mitt påslakan, längtar efter mitt rosa! haha

Kommentarer
Postat av: Marie

GÖÖÖTTT! :DD

2010-05-14 @ 11:33:38
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Isaks mamma

Hittade hit från Finnis blogg, som jag "följer". Blev så nyfiken när jag såg länken till din blogg i kommentarerna. Har också varit au pair i USA när jag var yngre (1998 haha, jag börjar bli gammal!). Jag var i en liten ort typ 25 minuter med bil från Manhattan. Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv, hade aldrig varit den jag är idag utan tiden i New York! Var förberedd på mycket hemlängtan och förhoppningsvis många nya vänner och massa häftiga upplevelser! Önskar alla unga tjejer ett år på egen hand i USA!!!

2010-05-14 @ 11:53:37
Postat av: Johanna

Måste man ha med sig kontoutdrag till ambassden också? är de inte bara kvittot från banken att man har betalat? dem har väl inget o göra med mina konton? hahahahah!

2010-05-16 @ 14:34:44
URL: http://johannaaupair.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0