Haft en toppenvecka med familjen, tycker inte alls om att dem åker tillbaks till sverige imorgon. Vant mig vid att dem är här nu ju, men tror tiden tills jag åker hem kommer så superfort! Jag menar, november nu och om 3 veckor är det första advent, december flyger alltid iväg för mig och efter det kommer nyår, och sen är det bara 6 månader kvar tills jag åker tillbaks till fina sverige.

Nu springer kidsen omkring i lägenheten och leker tigrar och pirater, vi ska snart ta oss ut. Tyvärr regnar det så min pälsjacka lär ju se ut som en död katt efter vi vart ute.
Ska starta jullistan på spotify nu och sen fixa till mig lite! Bilder kommer imorgon, PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra ? =)

2010-11-04 @ 14:22:34
URL: http://angelicahighonlife.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!

Fin blogg. Hur mycket tid / dag lägger du ner på den?



Ha en fortsatt fin dag!



Det börjar dra ihop sig att utse "Veckans blogg" Du är väl med?

2010-11-04 @ 14:33:31
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0