FREDAGKVÄLL

Goooodkväll!

Sjuk idag, legat i sängen och kollat på tv serier på nätet heeeela dagen. Efter allt jobb den här veckan behövde jag det, somnade vid 10 imorse och vaknade 4 timmar senare!
Ikväll blir det lugnt, vill vara frisk imorgon då jag först ska möta tjejerna i Boston och sen följa med Jenny hem för och se Harry Potter, sista filmen (del 1), jag är helt exalterad över det! Sover hos henne med, så kommer inte hem fören på söndag!

Nu ska jag ta ett varmt bad med tända ljus, och sen ska jag dricka te och forstätta mitt tv tittande! Mamsen kan ringa mig när hon har tid imorgon! Pusssss

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig. När kommer julsakerna som barnen målade? Puss

2010-11-20 @ 14:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0