LITE BOSTON, LITE HARRY

Heeey!

Toppenhelg återigen, synd att jag är så dålig på o fota bara! Måste bli bättre på det! I fredags gjorde jag absolut ingenting mer än att ha feber och sitta hemma, i lördags mötte jag upp Jenny och Marie i boston. Blev en hel del shopping, bland annat nya skor och jeans till mig, efterlängtat! På kvällen blev vi upphämtade av Wes och sen åkte vi till reading för och se Harry Potter, HELA salongen var fullsatt. Ett säte ledigt, och det var bredvid mig, skönt med extra space ;) Filmen var fruktansvärt bra, och jag är glad att jag kommer vara här när del 2 släpps!
I söndags hämtade Wes mig och Jenny vid 12:30, vi åkte och åt lunch/frukost och sen åkte jag och Wes och såg RED, stört bra film! Hemma vid 11 och då slocknade jag så fort jag lade mig ner.

Vaknade vid 3 imorse och trodde ögat skulle ploppa ut, så ont gjorde det. Somnade i alla fall om, men vaknade och hade lika ont i morse. Så min hostmum lät mig sova till 1, sen började jag jobba. Världens bästa hostparents har jag!
Barnen vaknade vid 3 efter sin napp, då åt vi och sen gick vi till parken och var där till 5. Nu ska jag vila mig, och sen duscha för ikväll är det kareoke igen. Blir inte lika länge som vanligt men kul och träffa folket igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0