MONDAY AGAIN , och lite helg

heeeeey!

Sov dåligt inatt, tror det berodde på att mitt rum var för varmt. Ska sova utan elementet på inatt ^^ haha det gör att rummet kokar typ.
Vi har i alla fall vart på en plaugroup idag, vi går dit varje måndag. Kul med andra barn och mammorna är supertrevliga! När vi kom hem var det dags för snacks, alex tog ett bett på sin macka sen somnade han i stolen. När jag skulle lägga kidsen somnade Viv i min famn, på väg uppför trappan! Så söta, så hoppas dem tar en bra napp nu, dem behöver det!

Helgen var toppen verkligen, var med Wes i fredags och i lördags mötte jag upp finaste tjejerna i Boston. Louise var här från Philadelphia och man kunde verkligen inte tro att det var första gången vi sågs. En riktigt kul dag!








Kommentarer
Postat av: bea

gillar den första bilden :) fint!

2010-11-16 @ 20:50:12
URL: http://garageglamorous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0