NY VECKA

Heeeey!

Vaknade med regnet piskande mot min ruta, lycka tänkte jag men insåg snabbt att det är omöjligt och underhålla två 2-åringar en hel dag inomhus. Barnen sov i alla fall en & 2 timmar längre än vanligt (alex 1 och viv 2) så kunde äta frulle i lugn och ro med julmusik på.
Vid halv 10 gick vi bort till en lekgrupp vi går till varje måndag, trevligt folk och söta barn. Mina kids vägrade sova middag mer än 1 timme idag, och det var under tiden jag sov med så jag hann inget annat än och sova och köra en maskin tvätt. Och jag har bestämt mig för att handtvätta all min tvätt förutom underkläderna, är trött på att allt krymper nu! Det gör mig så sjukt förbannad, känns onödigt och köpa kläder när dem ändå ska förstöras första gången jag tvättar dem. Så antingen slutar jag köpa kläder, eller så handtvättar jag!

Ikväll är det kareoke, kulkul. Favoriterna ska dit så jag springer iväg i regnet jag med. Men inte fören vid 10!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0