BILDER FRÅN FAMILJEVECKAN



fin mamma och fin lillasyster<3



jag & syster busar



syster



lillebror



familjen



snyggt va?



syskonen



syster & bror väntar på att hockeyn ska börja



vi åt på the cheescake factory hela veckan, mums!



pp & lillebror



PP och lillasyster



jag & mamma, min hy har aldrig vart sämre och jag gör världens fulaste min.



koncentrerad sis



vi var på ett ställe på mass ave och målade juldekorationer, superkul!



sista dagen var vi på bostons aquarium och såg söta pingviner



vi träffade en bjööööööörn

bilder från när familjen var här, ca 2 veckor för sent men ändå! saknar er jättemycket..


Kommentarer
Postat av: evelina

åh, börjar nästan gråta :') så himla söta är ni allihopa! och jag saknar dig och dom andra har jag inte heller träffat på läneg, måste se till att göra det! iloveu. <3

2010-11-19 @ 23:34:15
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh längtar tillbaka när man ser alla fina kort. Mest efter dig. Kraaam

2010-11-20 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0