BRA HELG

Hejhallå.

Dålig uppdatering från mig, förlåt men jag har haft fullt upp i helgen.
I fredags hade vi bestämt oss för att åka på fest hos en kille i sommerville, men när kvällen kom ösregnade det och martin ville inte köra längre. Efter lite tjat fick jag ändå som jag ville och vi åkte till festen, väl där skulle vi parkera bilen, stänger av den för att ringa och fråga vart vi kan parkera, och när vi ska köra igen så startar inte bilen (batteriet var dött), så vi fick stanna flera bilar innan en snäll själ åkte hem och hämtade startkablar så vi kunde få igång bilen. Åkte sen iväg till en annan fest och det var en riktigt kul fredag faktiskt.

I lördags vaknade jag 9, för jag skulle möta Marie i Boston 10:3 (trodde hon haha), visade sig att dem inte kunde vara i stan fören 11 så jag sov en stund till, och sen åkte jag också in. Toppendag i stan, men jag glömde solbrillorna så huvudvärken var ju inte kul när jag kom hem. Sov 2 timmar och sen var jag fitforfight igen, blev hämtad av tjejerna runt 11 och sen åkte vi till Dannys beachhouse, så sjukt kul party! Hade inte vart densamma utan Marie, Sofia & Heike dock, så tack tjejer!
btw, fick 3 samtal hemifrån igår, 1 från pappa och 2 från victor, underbart!!

Vaknade nyss här hemma i min sjukt sköna säng (klockan är 12:30), tur att min säng i sverige inte är såhär skön, då hade jag kunnat sova en hel helg. Startat dagen med julmusik och nu ska jag äta en stor frukost/lunch har jag tänkt mig, för att sen gå en runda för och piggna till lite. Det är så skönt att inte ha jobbat den här helgen, fick dessutom veta att jag jobbat aallldeeeles för många timmar den här veckan, så jag kan ta 3 extra semesterdagar när familjen kommer istället för 2, vilket betyder att jag har 12 semesterdagar kvar trots allt! yeeah..

Nu frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0