COLD MORNING


bild från förra vintern.

Gooodmorgon.
Försov mig imorse, vet inte om jag stängt av alarmet i sömnen eller om jag inte satte på det igår. Men kvart över 7 vaknade jag i alla fall, av att min hostmum gick och hämtade Alex som var vaken. Drog bara på mig kläder och hoppade sen ner. Frukost till barnen, påklädning och sen lämnade jag dem på dagis. Insåg inte riktigt hur kallt det faktiskt var ute, så jag tog ingen jacka och fick småjogga bort till dagis för att inte frysa knäna av mig! Så när jag ska ut sen vid 12 ska jag ta på mig extra mycket, halsduk, mössa & vantar helt klart! Jag älskar det här vädret, börjar verkligen bli vinter nu! Enligt min hostdad var det tydligen frost inatt med, underbart!

Nu ska jag äta en andra frukost och sen powernappa 30 min! Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: http://josefinen.devote.se/

2010-10-24 @ 09:09:15
URL: http://www.emmsfashion.devote.se
Postat av: Sweet Life Style

Oh vad jag känner igen mig i dina ord! För det är de vännerna jag umgåtts med på gymnasiumet jag inte nu längre är vänner med. Och jag har ju varit så nära på att åka iväg som au pair ett år. Men det blev strul med culture care och jag ville inte åka längre efter det.



Ja tror och hoppas att det finns folk där för dig när du kommer tillbaka (:



Tack så mkt, jag håller tummarna på att jag gör de (=

2010-10-24 @ 19:16:45
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0