KAREOKE ÄR LYCKA

IGÅR mina damer & herrar, tog vi upp traditionen igen. Måndagskvällen bestod av kareoke, kareoke och lite mer kareoke. Blev glad när en av mina finaste vänner här smsade helt oväntat att han också var på Fire & Ice (där kareokekvällarna hålls), och jag fick träffa Lisa, anna, martin, FRANCO, och iris igen. Så jag gick runt på små rosa moln hela kvällen igår, och på vägen hem testade jag hur långt jag kunde glida på alla blöta löv på marken, vilken tjej på 19 år och 10 månader gör det? Ville bara säga att hela måndagen var så fruktansvärt bra, men allt måste väl ha en vändpunkt, den här dagen var återigen nerförsbacke. Imorgon är det dock biblioteksdag, så det kan nog gå bra! Både jag och barnen älskar att gå dit, Alex är dock lite sjuk så vi kanske bara går dit en stund.

Imorgon är det också en dag mindre tills jag får träffa mammafamiljen! Så är det ju Bonde söker fru som jag är fast i, haha! Tur att tv4 play finns säger jag bara!
Nu ska jag duscha efter springturen, och sen sova! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0