LIBRARYDAY

Heeeeey.

Vid 9 idag gick jag och barnen till biblan, dem har sångstund där för barn mellan 1 & 2. Vart där en gång innan och jag tror jag tycker om det minst lika mycket som barnen gör! Det är ganska mysigt faktiskt, och barnen blir lugna.
Viv somnade på hemvägen, vilket gjorde att det tog extra lång tid och somna när vi kom hem. Men dem sover fortfarande, och solen skiner så vi ska gå ut när dem vaknat.
Jobbar till 7 idag, vilket jag också gjorde igår, det känns i huvudet. Jag är helt slut! Men ska ändå ut och springa ikväll, det brukar rensa all irritation ganska bra. Och jag kan säga att allt är inte solsken just nu, men jag försöker tänka positivt och jag kan bara hoppas att det räcker.

Nu ska jag titta på tv en stund innan barnen vaknar.

Kommentarer
Postat av: mamma

bra att du har det tänket. Vad härligt med kryssning. Puss

2010-10-13 @ 21:42:37
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0