MÖRKARE EFTERMIDDAGAR

Godkväll.
Själen mår bra av det här vädret, en kall men vindstilla dag, med en eftermiddag full av solsken. Jag och barnen började dagen med napptime, sov från 10-12 alla 3. Sen åt vi, eller jag åt och barnen vägrade. Efter det gick vi till parken där vi mötte en annan nanny jag känner här, och hennes "barn". Var där 1,5 timme, sen handlade vi mat och efter det gick vi hem. Försökte lägga barnen för napp, men det var dött lopp kan jag säga, dem lekte och skrek och hade sig så jag gav upp efter en timme.
Pannkakor till dinner, dem åt som grisar båda två, kan jag förstå när dem inte hade ätit mer än havrekakor sen klockan 10 på förmiddagen.
Deras pappa tog dem i alla fall runt kvart över 5, jag satte mig då för att titta på "My sister´s keeper", en av världens finaste filmer.
Hjälpte min hostdad att lägga barnen vid 7, och nu har jag äntligen fått tummen ur och bytt om för att dra en springrunda. Var ute och sprang igår, och jag kan bara erkänna att det känns underbart! Benen värkte imorse, men det var bara skönt.

Dessutom, har jag nog läst 10 julbloggar idag. Tror det är vad som gör att jag orkar med alla nedgångar som vart senaste månaden, vetskapen om att min favorittid är nära.

Så, hörs imorgon! halva dagen off, ska till Brookline till Lisa och göra pedikyr ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

ja precis, ska till marblehead en halvtimme utanför . okej låter kanon :D var i boston är du?

2010-10-08 @ 10:59:37
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: Louise

okej, låter som bra avstånd från Boston:D

2010-10-08 @ 16:25:12
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0