NERDPARTY & SÖNDAGSMORGON



jag & favvoLisa



Sandra och en tjej jag inte minns namnet på.



Julia & Richardo



Kevin & Richard



amits min är så oslagbar! haha


fest i Cambridge igår, nerdtema och vi orkade inte klä ut oss så vi var väl typ dem enda som inte var utklädda. Partyt var riktigt tråkigt, men tur att man har bra vänner som livar upp kvällarna här ändå. Kallt var det ute med, frös seriöst så knäna skakade när vi stod ute. Och vi var ute mestadels av kvällen av någon konstig anledning. Kom hem vid 4 efter att ha släppt av Lisa i Brookline, första gången sen jag kom hit som jag frös en hel natt. Brukar alltid vara varm, men inatt var det återigen som och sova utanför tomtens lya på nordpolen.
Vaknade första gången halv 1 imorse, hur sjukt är inte det? Blir en slapp dag idag med löpning ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0