NY VECKA

Heey!

Igår somnade jag kl 9, superskönt! Men imorse var jag som en död fisk, haha, drack te och sen kändes det bättre. Hittade te här hemma igår som smakar jul, underbart! Barnen sover tidig napp, eftersom dem vaknade tidigt och har vart gnälliga största delen av morgonen. Jag har feber igen, och är förkyld, typ 4.de gången sen jag kom hit, okej slut på gnället!

Igårkväll var jag ute och gick, och jag fick till och med ta på mig halsduk för det var så kallt, helt underbart! Gick genom parken där jag brukade vara med barnen i somras och insåg att dem har ljus i träden. Juligt och riktigt mysigt, satte mig ner och lyssnade på julmusik, highscore för Sofia Borg kan jag säga!
Ska se om tvätten är färdig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0