OM ALLA DAGAR KUNDE VARA SOM DENNA♥




Heeeeeey!
Bara jag & mina fina lillkille hemma idag, underbar förmiddag och nu sover han. Vi tog tbanan och lämnade Viv på daycare, på vägen hem stannade vi på en lekplats så Alex fick springa av sig lite. Stannade dock inte så länge för jag glömde jacka och här är nästan storm idag!
Nu har jag ätit, vikt tvätt, tvättat 2 maskiner (snart)  och plockat upp i hallen, och snart ska jag fixa till mig eftersom jag gått utan smink hela förmiddagen, och vi ska snart hämta viv för att gå på Halloweenfest någonstans!
Blev ingen bio igår som jag hade hoppats på, Marie hann inte in till Boston i tid. Så jag ska möta upp Anna idag för att se "The Social Network"! Toppenbra tycker jag! Spara pengar går väl sådär, men det löser sig alltid!!
Imorgon är det fredag, jag är ledig och ska möta upp Lisa runt 12 för och skaffa halloweenkostym till nästa lördag! Lördag blir lugn, ska nog ha hemmakväll för vi har möte med vår LCC på söndag, ska åka iväg och palla äpplen hade vi tänkt ;) haha! Nej men plocka dem på någon farm en bit härifrån, ska bli kul faktiskt!!

Okey, nu snabbfix innan Alex vaknar!! Imorgon är det en vecka tills familjen landar i NY dessutom! WEEEI♥


Kommentarer
Postat av: mamma

så det blir haloweenfest ialla fall?

2010-10-22 @ 22:16:50
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0