On my way

Om bara 4 timmar kommer jag äntligen få krama om familjen igen!! Kan inte förstå att dem är här. Och om jag är lycklig? Jag har gått på moln hela helgen! Haha. I fredags var det fest på ett hotell i Boston. Jenny, jag, anna, villa och Frida gick dit och möter världens längsta kö. Ställde oss längst bak men insåg efter en stund att det var ganska lönnlöst och stå och vänta. Så jag o Jenny stod kvar medan dem andra gick hem, vi var fast beslutna att komma in. Bestämde oss ändå för att ge upp efter en timmes köande, när vi gick in i lobbyn för att leta efter the ladys room så ser vi allt folk och att festen är i full gång. Att det var avspärrat hindrade inte oss, man får ju passa på när vakten tittar åt andra hållet ;) haha. Kult med fest och vi kom inte hem fören 3 då vi både tvärdog i varsin säng.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hopp!!



Hoppas du har en bra tid med familjen =)



tänkte bara fråga dig lite om kursen du tog

när ni åkte till niagarafallen

hur hittade du den, hur mkt creds, vad kostar det.... osv?



skriv tillbaka när du har tid:D

Ha de gött!

2010-11-02 @ 03:26:13
URL: http://josefinaupairinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0