THE FIRST OF OCTOBER, 4 MONTHS IN AMERICA

Kan ni fatta att det redan är oktober? Om TVÅ månader är det min favorit månad, december! Underbart, jag kan knappt förstå det. Och som rubriken säger har jag vart här hela 4 månader, det om något är svårt för mig att förstå. Det känns som jag har glömt hur mitt liv såg ut innan jag åkte, som om jag alltid vart här, missförstå mig inte. Jag saknar livet i lilla gislaved så sjukt mycket, saknar familjerna, saknar att kunna gå bort till amanda när jag vill, att åka hem till tchös och dricka te och äta chokladbollar och att somna i min egen säng, i MITT rum! Mitt rum som inte ens kommer finnas kvar när jag kommer hem, vilket betyder att jag inte har något annat val än att flytta direkt när jag kommer hem. Men det behöver jag inte tänka på nu, det är minst 8 månader kvar så det är ganska lugnt med tid.

Idag jobbade jag bara från 7-9 på morgonen, skönt! Jag har jobbat till 7 hela veckan så därför hade jag en del timmar att få igen. Är ledig hela helgen med, första helgen på 1,5 månad tror jag, och det känns toppen!
Ska ner och äta nu, sen powernappa, fixa mig och dra med Martin på houseparty i Sommerville, grann"staden" typ haha, om man nu kan kalla det stad, mer samhälle kanske?! eller jag vet inte.
Skulle lägga upp bilder men det funkade inte nu, så det kanske blir senare!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Klart att vi ordnar ett nytt rum åt dig när du kommer hem. Kram

2010-10-02 @ 11:30:04
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: Anonym

iih, du kom samma dag som mitt lilla hostkid föddes :D

2010-10-04 @ 04:20:16
URL: http://josefinaupairinamerica.blogg.se/
Postat av: bea

haha, kokosbollar och te for president :D

2010-10-07 @ 22:32:50
URL: http://garageglamorous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0