TISDAG

Goddagens!

Är hemma med V idag, A är på daycare. Ganska skönt och bara ha en hemma, känns lyx på något sätt. Vi lekte inne hela förmiddagen nästan, var ute ca 30 min men jag frös så vi gick hem. Lade henne för napp vid 11, och hon tvärslocknade trots att hon vaknade kvart över 8 imorse. Antar att hon hade sömn & ta igen!
Igår var jag på bio med Anna T, vi såg "Life as we know it" och den var verkligen lika bra somjag hade tänkt mig. Så lätt värd och se säger jag! Före bion tog vi en kaffe på Starbucks, och jag känner hur beroende jag blivit av deras Soylatte, mums! Inte bra dock, avvänjning!

Tycker magnus kan skicka lite nya bilder på min fina frigge så jag får se den :P haha, är nyfiken! Och så ni vet det så kommer Håkan skivan jag beställt imorgon eller på torsdag (LYCKA)! Och så kan mamma ringa mig så hon kan skriva en lista på vad ni ska ta med åt mig, eh tack :D
Nu mat!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som allt är bättre idag?

Är det ok om jag ringer till helgen?

KRAM

2010-10-12 @ 19:26:00
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: luffi

jo det är bara bra! haft en bra dag? kram

2010-10-12 @ 22:05:04
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0