SÖNDAGSBILDER



Vår guide vi hade på rundturen i Boston





nämnas bör att den här tjejen var sliten och endast hade fått 4 timmars sömn innan hon åkte in till boston.



Lisa



Paul Reveres minnesnågot, minns inte ^^



eftersom jag väntar barn med Paul Revere så är det väl inte mer än rätt att jag tar en bild vid hans grav? (inernskämt) haha









Självklart var vi inne i min favoritaffär, julaffären som ligger vid Quincy market.



i somras var jag inne där mitt i sommarn, hindrade inte mig från att vilja ha snö! Lisa tycker däremot jag är knäpp ;)



Orangejuice på Hard rock café



stört gott, orkade inte ens äta hälften!!





världens godaste, cookies med glass!



Bara bilder från söndagen, antar att jag inte tog några resten av helgen. Måste bli bättre på & fota!!


Kommentarer
Postat av: Veronika-au pair i New York

hejsan! jag bor i NY men ska till boston helgen 6-7 nov med en au pair kurs, tänkte bara höra med dej om det är nåt speciellt man måste se i boston? harvard vekrar fint, har du några andra tips? har även hört att man kan gå runt nästan hela boston, eller iaf inne i centrum, stämmer det? thx! :)

2010-10-20 @ 04:53:51
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0