WEEKEND

Fredagen började med att jag mötte Lisa i Boston, vi gick en sväng på stan och jag köpte halloweenkostym tills på lördag! Kommer bli toppenbra! Tog lunch på Au Bon Pain och sen var hon tvungen att åka hem och jobba. Jag tog tunnelbanan hem, somnade och vaknade inte fören 7. Tittade på film och sen somnade jag vid 11 igen, trött!

Lördagen, klockan ringde vid 6 men jag gick upp 20 över (dags för min första lektion). Trots bra sömn natten innan halvsov jag mig igenom både frukost, smink och promenad till tunnelbanan. Väl på tunnelbanan kvicknade jag till, insåg hur lugnt det är när man åker tåg kl 7 på morgonen, och hur vackert det är när solen går upp över Boston! Var på Maries stopp vid 8, väntade en kvart och frös knäna av mig, drog på varmaste vinden i bilen, SKÖNT! Vi hämtade Heike som hade skurit av sig "halva" fingret och sen tog vi oss till skolan. Ganska slappt, fnitterattacker, sms, dryg lärare med torr humor, torra klasskamrater, trasigt pussel och starbucks på lunchen får förklara den eftermiddagen. Väl hemma var klockan nästan 5, så jag satt vid datan, sen sprang jag en runda. När aunt b kom på beställde vi pizza och såg 2 filmer. Toppenkväll faktiskt.

Söndag, gick upp vid 8 och åt frukost, snabbfix och sen kom Marta och hämtade mig. Vi skulle till en farm och plocka äpplen men hör & häpna. ÄPPLENA var SLUT! haha, komiskt tyckte jag. Så vi gick runt lite på farmen, köpte äppelpaj och cider donuts som var så fruktansvärt goda! Sen åkte vi hem, så hela eftermiddagen har vart slapp för min del. Ska ner och se på Footbol nu, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0