6 SEPTEMBER

Mamma, Pappa, bonusföräldrar, mormor, alla som vill skänka en slant så jag kan köpa en ny dator?! haha, min är värsta skithögen nu! Högtalarna är i stort sett paj, internet segar alltid (och det endast på min dator), jag måste ha strömsladden i hela tiden, den hänger sig, och drygar och håller på, jag får frispel! Måste spara allt jag tjänar nu så jag kan köpa en mac!

Gårkvällen slutade med att jag följde med Iris på BBQ hos Carlos kompis, toppenkväll och jag somnade gott runt tolv inatt. Vaknade kl kvart i 6 imorse av att jag hör A skrika "mama, mama", han har slutat sova länge. Nu sover han inte ens till 7!?! Vet inte vad som hänt, men som tur är så slipper jag gå upp så jag låg kvar en timme till, snabbfix och sen gick jag ner.
Vädret ute idag är så sjukt härligt, lagomt varmt och sköna vindar, synd att jag inte är ledig idag som ALLA andra au pairer verkar vara. Jenny & några till ligger på beachen idag och jag får vara hemma och byta bajsblöjor, men jag är ju off imorgon efter 9 så då ska jag umgås med LISA (hon har vart i NY hela helgen och jag behöver lite L&S tid) Och om Jenny hinner ska vi ta boston en snabbis ikväll!

Jag har fortfarande en liten nedgång, men efter min fina mosters kommentar så känner jag att uppgången känns lätt och hitta igen! Jag vet att jag gör rätt, att jag gjorde rätt som åkte hit, och att alla har upp&nedgångar och att jag inte vill sitta som 85 på ett hem och se tillbaks på livet och inse att jag gått miste om värsta upplevelsen för att det var lite jobbigt ett tag. Nej jag klarar det här, snart kommer en del av min familj hit med, det kommer bli så himla underbart! Efter 5 månader får jag äntligen se dem igen, jag ska krama och pussa på mina syskon så jag klarar mig 7 månader till!
Enough for now, ska vila en stund och sen hänga upp min tvätt!

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du gör verkligen rätt som ger dig ut i stora Världen. Hoppas att det har vänt nu och att du mår lite bättre. Snart kommer vi ju. KRAM o PUSS

2010-09-06 @ 19:28:17
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0