GOD LOVES US ALL

Godkväll :)

Känns som den här dagen har varit superlång, och ändå har jag knappt fått något gjort. Var ledig efter 10, lämnade kidsen på dagis och sen tog jag tbanan hem. Skulle ut och springa men insåg att mina skor gjort sitt, så på måndag ska jag skaffa nya, äntligen!
Packat inför helgen har jag i alla fall gjort, tror inte jag glömt något. Men det märker vi väl, säkert något! Läste i mailet vi fick att det finns pool på hotellet, så bikinin är med!
Och nästa vecka föresten, ska jag börja gå på gym, om jag längtar!!

Kort inlägg, klockan är halv 10 här men jag ska försöka sova. Känns som den kan behövas, jobbar 6:30 till 8:30 sen åker jag in till Boston för att möta Jenny, sen kan helgen börja! Lovely.
Puss&godnatt


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får jättekul. Kram

2010-09-24 @ 19:32:12
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: Viktor

there is no god

2010-09-25 @ 21:20:25
URL: http://viktorwestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0