HELG

Godmorgon!

Tokbra helg, i fredags jobbade jag heldag och sen mötte jag Jenny vid tbanan. Vi gick hem till mig, jag fixade mig och sen tog vi tbanan in till Boston. Donkenmat och sen satte vi oss för att vänta på tbanan till newton (vi skulle till martin), väntade 30 min och väl på tåget fick vi byta två gånger och vänta när tåget stod still in the middle of nowhere. Så en tur som brukar ta 20 min, tog istället 1,5 timme, och när vi kom till martin var det för sent att ta sig till New Hampshire där festen var, så vi satt hos martin och väntade på att folk skulle komma och efterfesta.
4:30 stod klockan på när jag kom hem på morgonen, skulle jobba vid 7 men eftersom jag mådde så dåligt skickade min hostmum upp mig på rummet igen, hade åkt på en släng av magsjuka tydligen.
Så lördagen gick till att titta på Harry Potter, sitta vid datorn och bara slappa, och vid 9 igårkväll var jag dödstrött och slocknade ganska fort. Vaknade vid 10 av sms från martin "I found your camera :D", jag var så orolig för att den skulle vara helt borta, men nu känns det bra haha!
Idag vaknade jag 7 första gången, somnade om & sov tills 10, har fortfarande inte ätit frukost. Men känner att jag får gå ner och göra det alldeles strax, magen kurrar! Vid 2 ska jag jobba, och jobbar troligtvis till 7 eller 5, ingen aning.
Så ja, frukost!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Hon förstod att du var magsjuk o inte dagen efter?

Kram

2010-09-19 @ 19:06:11
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0