HOW HAPPY AM I WHEN I HAVE THE DAY OFF DÅ?

Weeeei, lycka är att kunna gå runt i pyjamas en hel morgon och bara underhålla barnen genom  att leka napleken (vi ligger på golvet med två kuddar, V säger "nap" och jag & A lägger oss på kuddarna, sen säger hon all doooooone och då ska vi sätta oss upp, haha ganska enkel lek). Dem åkte till daycare för en stund sen, jag läser bloggar och ska snart fixa mig så jag kan gå och möta Lisa!
Föresten, igår var jag ute med Iris, Carlos och Erik, vi åt stört god mat på Vapiano och sen mötte vi upp Markus för glass, mums! När vi skulle ta tbanan hem fick vi vänta EN hel timme typ, dels var det Labor day och sen var det Red Sox game. Tåg efter tåg kom och vi fick ge upp varenda ett, det gick inte trycka in EN liten unge ens i något av tågen. När vi suttit där en timme säger Iris till mig "The next one, the next one is gonna be perfect right?" och då kommer ett tomt tåg! Tur eller?!

Hepp, nu ska jag skynda mig, ska vara vid Harvard Square om en timme! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0