"JAG SKA INGENSTANS, JAG BARA BRYTER LITE IS"

Nu är det snart partydags, jag är inte taggad alls, vet att jag bara kan stanna en stund för jag ska jobba imorgon! Men får se, jobbar från 7-10 så spelar ingen större roll om jag är dödstrött då, eller?! Så ah, vi märker helt enkelt hur länge jag stannar på festen, beror såklart på hur kul den är med. Lyssnar på Winnerbäck nu, sminkar mig, inser att jag alltid är tidig och att jag aldrig har något att ha på mig (haha, skulle kunna äga varenda plagg i hela världen och ändå aldrig hitta något att ta på sig).


Lyssnade på Those dancing days idag, hittade en bra mening "You are not my actionman anymore, still I dont lie when I say I love you", stämmer bra på hur det känns. Okey, passade nog bättre in på andra bloggen men nu blev det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0