LAZY DAY

Haaallo.
Vart ledig sen 9, så vad har jag gjort?! Sovit, druckit latte, tittat på film, tvättat, duschat, titta på Leilas jul, lyssnat på julmusik och försökt börja packa lite. Ibland får jag ångest över att jag inte gör något på min lediga tid, men jag behövde en lugn dag idag och det var så grymt skönt att sova 2,5 timmes nap!
Nu väntar jag på att första maskinen ska bli färdig så jag kan lägga in nytt, har massa tvätt som måste bli rent innan helgen!
Vid kvart i 5 ska jag åka och hämta barnen på daycare, och efter det ska jag ta tbanan till Newton och hämta min kamera som vart hos Martin sen i lördags morse. Sen blir det PACKA!
Hepp, slut på uppdatering nu, händer liksom inget kul här så..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0