MATKOMA

 
jag & jenny förra helgen

Vart på biblan med barnen idag, helt okej även om dem mest gnällde. Sen gick vi hem, barnen lade sig för att sova förmiddag och sen sov dem till kvart i 3 vilket var skönt! Jag hann lyssna på julmusik, sova, städa köket och plocka upp i hallen där vi hade ett helt hav av skor.
När min hostmum kom hem tänkte vi göra pizza, men kom på superidén att äta ute! Jag är så mätt att jag inte ens skulle kunna dricka en klunk vatten nu, haha. Gott var det i alla fall!
Ska låta maten lägga sig nu, och se ifall jag kan springa en runda, som det känns nu kommer jag kräkas om jag ger mig ut :P hahaha, ni skulle sett min tallrik. Får bli idol nu, och sen dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0