PEPPISH

Godkväll!
Lägger jag mig ner nu så tvärslocknar jag garanterat, men hur oskönt är det inte att vakna upp med träningskläderna och gårdagens intorkna svett då? Haha, jag har nyss vart ute och sprungit, i ca 33 graders värme (nae men minst 30), jag har ALDRIG svettats så, jag såg inget för jag fick små svettdroppar i ögonen, pinsamt jag vet!
Men så skönt det var att röra på sig, gått 2 veckor sen sist eftersom damen i fråga vart sjuk och fortfarande inte är helt frisk. Börjar ju kännas som hemma när jag alltid är förkyld, hostar eller har sån där skön svullohals, jag ska sluta gnälla nu. För jag är faktiskt ganska lycklig ändå, ibland får man höra ord man hört 7000 gånger och ändå lyssnar man inte fören den där 7001 gången. Så nu känner jag mig pepp på livet igen, haha, det har jag gjort sen jag kom hit, men förväntade mig en nergång och nu har jag haft den (4 dagar var 4 dagar för mycket nergång). Igår hade jag en sån där "Mamma, pappa kom och hämta mig" dag, men ja som sagt. PEPP ON LIFE!

Duschen nästa och göra sig nattfräsh, sen ska jag somna till Shirley, Sonja och Sannas julskiva, mums!
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0