Pust

Vilsen, trött, slutkörd, saknar, mamma, pappa, syskon, vänner, åh jag vet inte vad det är med mig idag. Men jag känner bara att jag inte längre vet vad jag gör här. Antar att jag har slut på uppgångar igen, jag är så trött i hela j*vla kroppen, känner inte att jag orkar med något alls. Känns också som att verkligheten kommit ifatt en på riktigt nu, man inser verkligen vad jobbet innebär och det är tuffare än jag trodde. Men jag är stark och jag vet att jag klarar det här, busenkelt! Längtar tills början av november!

Kommentarer
Postat av: johanna

känner precis likadant idag! Fredagar suger! haha

2010-09-03 @ 23:11:50
URL: http://johannaaupair.webblogg.se/
Postat av: Suzanne Borg

Hej Fia!

Det är klart att livet går upp och ned även där i västerlandet. Jag lovar att du hade varit trött på Gislaved efter en dag.

Förstår att du längtar efter föräldrar och alla dina härliga syskon och snart får du ju träffa, i alla fall två av dem.

Tänk vad du kan ha och se tillbaka till i framtiden. Du lever verkligen efter parollen man har bara ett liv. Bär med dig detta "Njut av livet, det går inte i repris". Ha det underbart Kram moster Svea

2010-09-06 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0