REDAN OFF

Off resten av dagen, mina hosts tog med sig barnen på husvisning. Vi letar efter ett nytt hus då det vi har nu är för litet, barnen behöver ha varsitt rum och det finns inte tillräckligt med rum här så ah. Hoppas dem hittar ett i cambridge, vill INTE flytta till något annat ställe.
Jag lyssnar på någon random spellista på pandoraradion och ska snart se om det finns något bra på tvn. Ikväll är det amerikansk fotboll på tv, och jag vägrar missa det! Min nya favoritsport, skitkul och titta på när man väl förstår reglerna.

Magnus, hoppas du har kollat upp San francisco, jag vill veta! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

vad händer i SF? :):):)

2010-09-20 @ 07:09:18
URL: http://johannaaupair.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0