SISTA SOMMARDAGEN?

Idag är det tydligen 30 grader varmt här, cirka då. Barnen och jag var ute hela förmiddagen, från 9-12, skönt! Sen gick vi en runda, och vid tolv kom vi hem, åt snacks och sen lade jag kidsen som somnade direkt. Dem har sovit 2 timmar nu, och jag hoppas på minst 45 minuter till så jag hinner städa upp köket! Har plockat på mitt eget rum så jag har total glömt köket. Måste fundera ut lunch till mina fina med, dagens gåta!
Efter barnens lunch ska vi gå ut igen har jag bestämt, kan inte sitta inne en dag som denna! Hoppas dock på regn imorgon, för då är jag ledig och vill inte behöva ha dåligt samvete för att jag är inne hela dagen och packar om det skulle vara sol.
Tittar återigen på Leilas jul på tv4s hemsidan nu, mys och jag längtar så det är sjukt efter december, eller ja november är bra nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0