SKIT COMPUTER

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, nu j*vlar är det kört för den här datorn. Jag ska kasta ut den genom fönstret och sen ska jag springa ner och hoppa på den! Aldrig vart med om en dator som vart såhär dryyyyyyyyyyyg!

Kom nyss hem i alla fall, lämnade barnen på daycare idag. Att ta tunnelbanan med tvillingvagn halv 9 på morgonen är INGEN hitt, det är knöfult och alla blir så sura när man ska in med sina stora kärra! Likadant när man ska hem vid 5:30, like mycket folk och folk är ännu surare efter en hel dag på jobbet/skolan. Sist jag hämtade dem hade min hostmum glömt vagnen, så jag tog paraplyvagnen (singel inte dubbel) när jag hämtade dem. Visst jobbigt och ha en i handen och en i vagn men så mycket enklare att ta sig fram med. Ja nog om vagnar, idag ska fröken au pair sofia städa sitt rum. Min mamma hade skämts om hon sett dammråttorna som sjunger julsånger och dansar foxtrott under både sängen och byråarna här. Men städerskerna har glömt städa mitt rum 2 VECKOR i rad nu, så ah, det har blivit lite smuts.
Back to business, Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0