The heart of life

Okey, helgen var toppen (med undantag). I fredags jobbade jag först hela dagen, sen var vi på fest, dit polisen kom, så jag tog en taxi hem, som slutade med gratis skjuts! Underbart bra tyckte jag, haha!

I lördags var jag dundertrött, men klarade lätt av att jobba från 7 till 10, då barnen sov fram tills klockan var ca 8.30. Frukost och påklädning var det enda vi hann, sen tog min hostmum barnen till musikklass! & jag var off, sov från 11 till 3 och sen ringde mamma. Vi pratade längre än någonsin, och elsa min lillasyster frågade om jag inte kunde komma hem nu på en gång, sötis!
Vid 7 började jag panika lite över att jag inte hade någon skjuts till festen på kvällen, beklagade mig för marcus som tyckte synd om mig och mötte upp mig inne i Boston, toppengrabb det där! Så vi åkte till festen, dit polisen kom ÄVEN den kvällen. Så vi tog oss vidare till Marcus kompis Carl, festen fortsatte och jag var inte hemma fören 4.30 på morgonen.

Söndagen, jag vaknade med världens underhuvudvärk, ingen aning var den kom ifrån, troligtvis för lite sömn och för lite mat. Snabbfix och frukost sen åkte jag in till Boston för att äntligen träffa Marie, vi drog en shoppingrunda och sen mötte jag upp Lisa, Iris och dem andra tjejerna. Vi gick runt i Boston och jag frös som aldrig förr då jag fortfarande inte är van vid att det är så kallt.
På kvällen gick jag & Lisa och såg "The distance" på bio, riktigt mysig film och jag fällde till och med en tår eller två. Avslutade kvällen med varsin Mcflurry på donken och sen åkte vi hemåt, mysdag!

Idag har jag jobbat hela dagen, huvudvärk även idag, börjar bli lite smått trött på det nu. Kareoke ikväll, men jag orkar inte gå. Ska springa en runda ikväll, och sen sova tidigt! Imorgon är jag off, så får se vad som händer, shoppingen fick jag nog av igår så det får bli lugnt på den fronten ett tag, haha. Jag är både spara och slösa på en gång och det funkar inte alls bra!

mat nu, Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0