THURSDAY OFF

Jaha, då var man ledig idag igen! ÅÅÅÅH, det är så tråkigt för alla andra jobbar ju, eller så är dem bara lediga någon timme och bor typ hundra mil från mig. Funderar på om jag ska gå till Star market och shoppa lite smått, behöver sminkborttagning, lotion & sånt där onödigt skit. Lämnade barnen själv på daycare idag, gick toppen fast det gör ont i hjärtat och lämna A när han blir sådär ledsen. Det släpper väl i & för sig när dem blivit mer vana vid att vara ifrån hemma.
Jobbar heldag imorgon & halvdag på lördag, lördagar SUCKS att jobba, men det är så det blir nu när jag är ledig tisdag och torsdag. Hade hellre jobbat fullt på veckorna och vart ledig från 12 på fredagar tills 7 på morgonen på måndagen, men ja nu är det såhär och jag antar att jag vänjer mig vid det med :)

Längtar tills mammafamiljen kommer och hälsar på mig, ca 2,5 månad kvar och med tanke på hur fort dessa 3 månaderna gått som jag var i USA, så hoppas jag att det går fort till november och inte minst december.
Nu ska jag slå av tvn, slå på julmusik och plocka in all disk i diskmaskinen! Slänga in en maskin tvätt med i brist på annat att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0